100824- Med Amanda.

Hej!

Idag slutade skolan klockan 14. Och idag hade vi det grymmaste idrottspasset ever!
Först joggade vi runt i hallen och sedan körde vi någon datten- aktivitet. Och Fredrik, idrottsläraren, frågade om det var någon som tyckte om att springa som ville va en som dattade. Och då var jag en av dem två han pekade ut. Men jag gav ju lite då jag sprang, faktiskt. :)
Sedan hade vi styrka. Då skulle vi välja att göra 3, 5 eller 7 stycken armhävningar/situps/upphopp i 10 set med vila emellan. Och jag valde 5. Gosh!
I slutet skulle vi springa från kortändarna i salen, och när man kommit över mittengränsen av salen så skulle man ge alltet och springa på. Och fyfasen vad det kändes i magen! Typ "nu-dör-jag-känsla"...

Efter skolan gick jag och Amanda hem till mig. Jag satt igång perkulatorn med kaffe, och sedan satte vi oss vid bordet med varsin kaffemugg och spelade lite kort. :)
Nu chillar vi mest vid datan, men jag tänkte kolla en sak på bokhandeln, så vi kanske går dit snart.
Senare ska jag nog gymma, och då går Amanda hem.

See ya later, alligator.
xxxo


Sötaste Amanda och jag. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0