100822

Nu är jag hemma efter en helg hemma hos Agnes.
Det var en riktigt skön helg med härliga skratt och galna händelser! :') Behövs nu när skolan är igång, en helg som får en att tanka på annat kul. Det fick vi också, eller i alla fall jag.

Jag har fixat en hel del här hemma nu. Packat upp och ner (going to dad tomorrow) mina grejor och sådär.
Har inte så himla mycket att skriva faktiskt. Imorgon drar en hel skolvecka igång och efter skolan under dagarna blir det träning (yes yes! Gymmet och kanske blir det att simma med Agnes också, vi funderar på att ta en dag i veckan till det), säkert plugg och isåfall så drar Agnes och jag och pluggar på bibblan, vi har lite höstplaner tillsammans vi två. :) Sedan hänger jag säkert med vännerna, det vill jag i alla fall!

Hörs!


Jag på mormor och morfars uteplats i sommar.
Det var midsommarafton och vi var på en fika hos dem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0