100812- Sliten.

Hej!

Inatt hängde jag vid datan tills klockan blev mellan 3-4 nångång, medan Agnes låg och sov på sin säng med kläder och allt på. Hehe :p
Jag sov ganska oroligt, för jag liksom flumdrömde på nåt vis... Jag var väl halvvaken typ, och fick för mig att jag hade laptopen på magen. Jag höll på med fingrarna på den där musplattan, och var rätt förvirrad, trodde jag låg och chattade. Konstigt... Haha!
Tillslut vaknade vi upp runt klockan halv 12. Och då Agnes och hennes mamma hade planerat att åka in till stan vid en hyfsad tid, så kom hon in då och frågade om vi verkligen skulle till stan och så. Vi bestämde oss för det sedan, när vi ätit frukost.
Jag hängde med dem då de kollade i lite affärer. Sedan gick jag av bilen en liten bit ifrån våran lägenhet och gick sedan hem. De hade nämligen rätt bråttom iväg sedan.. Så jag blev avslängd lite hastigt så, hehe nejdå. :)

Jag känner mig rätt seg och sliten idag. Dels för att mitt hår är sådär mysigt fett på hjässan och sedan råkade det ju bli en lång natt...
Jag ska äta lite lunch strax, rester från gårdagens fina wook i sås och med pasta till, och sedan ska jag vila ut en stund så att jag senare orkar med ett pass på gymmet, great! :D

Kyssar :)


Typ utmattad, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0