100811

Goddag!

Klockan blev rätt mycket igårkväll, hon närmade sig tolvslaget så vi bestämde oss för att se filmen en annan kväll.
Men ändå så satt vi uppe vid vårat, jag vid datan och hand med sitt tevespelande. Sedan en stund efter 24 så ville jag se den i alla fall. Haha! Så vi satte igång den, och den var sjuk! Då Björnjuden slår huvudet av en tysk soldat med ett baseballträ, haha, man kan inte göra annat än att skratta typ. Rätt cool film, det vi sett, för vi såg kanske bara halva filmen inatt. Får väl fortsätta lite senare.

Vi lade oss runt 2 inatt, och idag vaknade jag upp 9 första gången. Jag räknade timmarna jag sovit, 7 h. Nä uhh, nu tar jag och somnar om. Sedan vaknade jag istället runt 11. Bättre!
Idag ska jag nog träffa Agnes lite senare. :)

BTW. Vet ni vem jag stötte på då jag hängde på Chatroulette.com igår? Justin Bieber! Jag printscreen:ade våran ruta, men det går inte att ladda upp såna bilder här på bloggen. Han är söt, Justin. :)
Vad vi snackade om.. Inget speciellt, bara lite sådär allmänt en stund. Vilket sammanträffande!

Ha en bra dag.


Jag idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0