100804- Berlin Pics

Hej där!

Inatt blev det inte så många timmars sömn, ca 6 h närmare bestämt. Låg och snackade i telefon i kanske en timma och la väl på runt halv 3. Somnade kanske runt 3 sedan. Och imorse satt mamma och snackade i telefon i köket, inte speciellt lågt heller, så jag vaknade till runt halv 9. Somnade inte om ordentligt efter det igen, det var rätt svårt så jag gick upp.

Tvättade ansiktet och klädde på mig innan jag åt frulle. Idag blev det fruktyoghurt med flingor, ett glas juice och sedan drack jag en kopp med det nya téet med en macka till. Jättefint té, för det doftar ljuvligt och i téet så ligger det små rosa rosor. :) It's really true love over that tea! Namnet på téet är ju som sagt "True Love".

Idag blir det väl förmodligen till att vi ger oss ut i skogen för att plocka blåbär. Vore trevligt!
Sedan får vi se vad som händer, läser väl ut min bok "Glöm mig inte", för att sedan recensera den och ta mig till bibblan igen för att låna två nya böcker. De två sista av de åtta böcker man ska läsa för att sedan få en bok, men vilken man får, det vet jag inte alls! Haha, får väl hoppas på något bra. Lite spännande ju.

Nu efter att jag har överfört bilder från min mobil med runt 1500 bilder, så har jag i och med det en hel del bilder från Berlin. Inga sådär toppenbra (många buss- bilder, bilder tagna ifrån sight seeing- bussen, vilket resulterar en del bilder med rätt dålig kvalité), men nu när jag redigerat några så tänkte jag publicera dem här. So here we go, some pics från älskade, saknade och bästa Berlin!
Förresten, jag läste om Carl- Einar Häckner på Wikipedia, och visste ni att han är bosatt i Berlin? Men född och uppvuxen en liten bit ifrån GBG är han. Nu vet ni i alla fall.














Kommentarer
Postat av: Anonym

taack ! :D

2010-08-04 @ 13:03:52
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0