voltaren

Måste bara beskriva känslan av när läkemedlet som rubriken lyder har börjat värka i min kropp, i mitt bröst.
För en liten stund sedan sköljde jag i mig en voltaren i hopp om att den skulle värka så att min smärta i bröstet skulle släppa. Om värken släpper, är det bara en vanlig sträckning.
Nu sitter jag här i min säng och kände nyss hur värken släppte, inte helt, men mycket. Kan beskriva känslan som att det var en kaka och att som tugga, efter tugga slets den från kakan. Kakan var värken och tuggorna lösgjordes av tabletten. Vilken häftig känsla! Skönt. 

Men min näsa rinner fortfarande oavbrutet. Jag älskar höst, men alla förkylningar och såntdär är ett undantag..
God natt fina läsare, hoppas att jag mår bättre efter en natts sömn.
Kramar!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0