skolan la escuela the school

Hejsan!

Det känns lite trist att hålla på att prata om skolan här i bloggen, liksom; "idag hade vi matte först och sedan idrott, och sedan det och det och vi gjorde det", det blir lite trist tycker jag. Men vad ska jag skriva om här då? Jag har börjat tappat "gnistan" i mitt bloggförråd, inte bra.  
Bara för det skriver en liten sammanfattning om dagen.
På idrotten körde vi olika bollspel, typ en variant av rygby och sådär. ganska kul. Efter det svenska, då satt vi i fiket och diskuterade lite. Sedan español och efter det matte på Linnéskolan, vi spelade tärningsspel. Lunch. Segaste engelska- lektionen, jag fattade nada idag och John Blund svävade ovanför, varför är jag så jäklaaa trött nuförtiden? Sist idag teknik, vi tittade på en urtrist film.

Riktigt höst ute idag!   
Gick i regnet bort till bibblan, hittade en bok om twilightfilmen med bilder och sådär från inspelningen. "Åh, den här ska jag självklart låna!", tänkte jag. Hade inget lånekort med mig, så jag gick till receptionen och frågade om det gick att låna ändå, om han slog in boken på mitt namn och så, men nej, det gick inte. Så jag bläddrade igenom boken och tittade på klockan ett x antal gånger, knallade iväg till bussen när det blev dags och åkte hemåt, blöt. Fick som tur var skjuts ända upp till huset, fast jag var ändå redan så blöt, så jag kunde gått, men i alla fall..

Kom hem och gjorde lite mellis, och nu sitter jag här och måste plugga lite, tror jag.
/E  

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: jotack det är bara bra med mig :) hur är det själv då? du bloggar bra tjejen :)

KRAM

2009-09-03 @ 20:06:30
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0