olidlig smärta

Gud, vilken irriterande smärta jag har i bröstet! Liksom i hjärtat, känns det som.
Fast, inte för att jag tror att det är hjärtat, men i alla fall, kan vara en sträckning enligt Peter. Sedan värkar det i hela kroppen nu, är stel och så har jag åkt på en hemsk förkylning. Går runt med en näsduk i fickan eftersom näsan rinner stup i kvarten. NEJ NEJ NEJ!!!! Jag-vill-inte-vara-sjuk-punkt-punkt-punkt. . . .

Har varvat datorn, med twilight och lite plugg idag. Och morfar har åkt in med ambulans till akuten med blodförgiftning idag, men det går nog bra, det verkar så i nuläget i alla fall. Min lilla moffa.
Har suttit och läst skvaller och ätit några bitar mörk choklad nu ikväll, nu är det idol '09 på TV. Har inte sett något program på teven i år, så nu bänkar jag mig vid TVn helt enkelt. 

Pusshej, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0