knokk-my-clock

ÅHHHÅHH, vad skönt att jag börjar piggna till nu!
Då kan jag ju trots allt hänga me till Växjö imorgon med bättre samvete till att inte snora ner broder David heeelt. =)
Skön lördagskväll må jag säga att vi har här hemma, hög mysfaktor med tända ljus, finns inget mysigare!
Vi har käkat bamsebiffar dränkta i kantareller som vi fick av mormor ikväll, även att jag inte kände så mycket smak var de goda, hoho. 

Kikade in på lisaplace och såg en ball armbandsur som jag blev sugen på. Klickade mig in på knokk's hemsida och beställde hem en grön. Hihi. Har aldrig använt någon armbandsur förut, så det blir skönt att bara kunna kika ner på handleden istället för att dra upp mobilen. CHECK. ;) 

Vad hittar ni på ikväll? :)


 

Beskrivning;
En fruktansvärt trevlig klocka!

Knokk har färdats över berg, hav och djupa skogar för att hitta denna guldklimp. Tidtagning, alarm, lysfunktion, men det bästa av allt är att du även kan se vad klockan är. OBS! Klockan är stänktålig men vi rekommenderar att den tas av före bad och dusch.

Hahaha, den kursiverade texten, visst låter det väldigt... logiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0