Halloween

Kikade in på Foki's blogg nyss och min längtan till Halloween stärktes när jag såg en påse blod.
Jag ska bli vampyr på Halloween! Dricka blod, ha vassa huggtänder, bli blek med hjälp av min vita kräm jag köpte för några år sedan till en halloweenfest och gå runt och bita folk, grr. Eller ska jag vara vegetarian och bara dricka djurblod á la familjen Cullen, kanske? Jag ska nog bli Bella, tror jag! Jag är så jäkla lik henne till personligheten. JA! 
Vilka är med mig och bildar familjen Cullen på halloween? Come on! :D
Den 31:a oktober är "alla helgonas dag", då kan man sitta i mörkret, dricka blod, och titta på någon läskig vampyrfilm eller filmen "Alla helgons blodiga natt" tillsammans. Göra ordning lite läskig mat och skrämma vettet hur varandra, SHIT! Längtar mer till Haloween än någonsin nu!


"Ett glas blod, tack!".
Den här "dropp-påsen", finns på Urban Collector.
Vätskan har samma konsistens och färg som riktigt blod,
men såklart innehåller den inte äkta blod utan en dryck med blåbär och frukt.
Coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0