hallå helg?

Nu är jag här igen.
Min dator håller på hela tiden, eller internet på min dator. Jag blir galen!

Det är redan söndag- hallå helg?- och vi ska till jönköping idag, lite shopping blir det minsann :) Jag behöver ett par nya träningsskor, AKUT! Mina gamla fula står och ger ifrån sig en förjävlig stank nere i hallen. De blev blöta rätt igenom på idrotten i torsdags, och de har inte torkat än. yuck! Så jag har inte kunnat springa sedan dess, nu vill jag uuuuut!

Igår var pappa, lillebror och jag ute och åt på Keskin's, varsin pizza med mozarella. Jag tog en Apollo som var god, men halva står typ i kylen här hemma just nu. Jag inte var så hungrig, åt gröt två timmar innan.
Efter det var jag med Amanda och Agnes en stund. Vi cyklade hem hit till mig så de fick se vårat hus, sedan gjorde vi inte så mycket mer än att vi spelade sällskapsspel. Men det var trevligt!

Runt kl 17 kom Cilla och hämtade mig och så åkte vi hem till hennes pappa, Leif, på kräftskiva. Eftersom jag är allergiker åt jag lite annat plock.

Nu ska jag fixa till mig lite till och sedan åker vi om 45 minuter. Ciiiiaoo!

P.s mamma ringde igår och berättade att hon köpt breaking dawn! *GLAD GLAD GLAD* =) D.s


Äntligen!

 

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: filippaa'

hejhej, har en tävling i min blogg just nu. Vill du tävla är det bara att slänga in en kommentar till det inlägget.

Vinnare vinner en länkning ;).

kram

2009-09-07 @ 09:03:22
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0