090928

Hej!

Ny vecka kära läsare, några dagar närmare jul, nya möjligheter o.s.v...
Behöver jag berätta vilka lektioner vi haft idag? Näe, ni kan bläddra bak i registret om vi vill veta, för visst har jag skrivit ner måndagens lektoner någon gång? Säkerligen. Haha!
Fick skippa idrotten idag, även att jag hade släpat med mig min idrottsbag och så. Hade ju tid hos kuratorn, kom jag på sen, i tid. Fick inte fram så mycket ord, mest tårar. Händer så mycket, har hänt så mycket, jag kan/vill helst inte berätta för mycket här på bloggen i och med att jag inte vet vilka precis alla som läser min blogg är. Men det är helt okej i nuläget, visst, det är jobbigt det som händer, men det kommer bli bra snart, både tror & hoppas!

Cyklade till gymmet runt 17 idag och tränade, så jäkla skönt, nu ska jag komma igång riktigt igen, jag blir så seg och deppig av att inte träna och sedan äter jag som en häst när jag har uppehåll. Hehe. 
Igårkväll låg jag och grubblade lite när jag hade lagt mig, nu ska jag ha godisförbud, eller i alla fall dra ner lite på godiset, inget godis på vardagarna! (jag äter egentligen inte mycket mer än lite på helgerna, egentligen)...
Men idag när jag cyklade till ICA för att köpa ett paket tuggummi, fick jag också med mig en pingvinstång. Och sedan kom jag på mig själv på gymmet och flinade, där gick det förbudet upp i rök. Men jag försöker igen, hoho ;)

Idag åt vi pappas hemmagjorda raggmunkar med fläsk till middag- som pappa tänkt göra länge, och idag la ner all sin kraft på att göra, mums! Pappa är husmanskostens kung!!! =)
Imorgon hänger jag nog med Agnes hem efter skolan, eller så hänger hon med mig hem, vi får se hur vi gör. Blir kul i vilket fall som helst!

Nu ska jag nog få lite plugg gjort här.
En parentes bara; ÅH så mysigt och hemtrevligt vi har här med ny matta, nya fåtöljer, nya prydnadskuddar, den nya, svarta stora plasmateven såklart, tända ljus... Cilla är inredningsdrottning! Hehe.

Ha det bra allihop!
Kramar


Grödinge kyrka.

Kommentarer
Postat av: elin

ester, vad är det som händer ? <3

"Fick inte fram så mycket ord, mest tårar"



uschh, låter hemskt !

2009-09-28 @ 20:24:22
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0