090921

Ny vecka och nya möjligheter..
Skolan idag började med handledning, as usual. Vi gick igenom veckan, planerade. Imorgon kommer det...4, tror jag det var, afrikaner från Emali. Jag vet inte riktigt vad de ska prata med oss om, men det blir i vilket fall som helst intressant!
Vi har en massor av läxor känns det som nu när jag sitter och tittar i min loggbok. Jag fick inte med mig en enda hem idag, ingen plats att bära dem i, men de får jag ta imorgon.
Efter handledningen hade vi idrott, och jag var med idag. Min förkylning är betydligt mycket bättre, behöver inte ens använda nässpray. Vi hade lite konditon, sprang & mätte puls.
Sedan slöjd på kyliga Linnéskolan. Agnes, min och Amandas EKO- klänning av en gammal jeansskjorta (som blir underdel) och svart... silkes(?)tyg som blir överdel, blir nog ganska snygg med dragkedjor och sådär. Vi gör plagg till EKO- modevisningen, och jag kanske, bara kanske ska gå modell med den, jag fegar säkert ur, men i alla fall, haha.
Efter det lunch och matte på Linné, och jag och Agnes fick sitta i det varma sköna grupprummet bredvid, för vi är ju såå bra. :)
De sista två lektionerna då energin börjar ta slut och man sitter med tunga ögonlock, spanska och SO.
På spanskan läste vi i boken två & två, och sedan jobbade vi i boken. På SO:n håller vi på att förbereda pjäserna. De flesta var trötta, så det var inget flyt där precis.

Gick hem till pappa efter skolan för att plocka ihop lite grejer, och snart kommer mamma och hämtar mig här. På fredag ska jag klippa mig, men hur? Jag ska i alla fall få bort de slitna topparna, det är säkert. Men sedan vet jag inte, bara låta det va som det är?
Och på lördag är det dop för min lilla kusin Felicia i Stockholm. Träffa släkten! =)

Hoppas allt är bra med er läsare!
Kramar.



Tände ljus för farmor och farfar igårkväll.
Jag älskar er & saknar er ♥
Bilden är från farfars begravning i maj.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar dom jag med :'( <3

2009-09-22 @ 15:25:14
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0