090913

Good morniiiing!

Jag har käkat frukost, klätt på mig och make- at mig, och snart åker vi iväg mot Växjö och big brother, David! =)
Han har nyss flyttat till Växjö från Kalmar för att testa högskolan där, och han ville ha lite smakråd till inredning, så vi kommer till undsättning. Vi hade tänkt åka till IKEA i Älmhult, där den första IKEA- affären öppnades, tror jag. Fast eftersom det ligger 5 mil från Växjö så blir det ju en hel del extra mil, det är liksom 11 mil till Växjö härifrån Eksjö. Men vi får se om vi hittar någon annan affär där de säljer inredning, han var nog mest ute efter handdukar. 

Ni har väl inte missat att Blondinbella tagit över Kenzas MTV jobb till VMA's i NYC? Eftersom Kenza låg sjuk hemma kunde hon inte åka iväg, stackarn.
Kika in på Isabellas MTVblogg, för att följa hennes äventyr i kändisvimlet!



Ser ni vilken kändis jag ringat in? Jo, det är ju coola Kristen Stewart från Twilight! Som jag vill vara där!
Här kommer kändisarna bli placerade idag.
 Bild: från Isabellas MTVblogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0