The Sims 3

Hej på er!

Det är redan måndag, igen.
Igår var det en "heldag" i kapellet med konfirmationen. Det var mycket roligare än väntat tyckte jag. Det var 16 lag som gick runt på olika stationer. De olika stationer var allt från att dansa på en såndär dansmatta (tevespel), ja, och en massa andra. Vi fick lite plockmat att äta där, potatissallad, kassler, rostbiff och lite exotic fruits som passionsfrukt, physalis, melon och annat gott! Mitt lag, True Blood som vi hette, kom inte så bra till på tävlingen. Sören räknade upp de tio lag med flest poäng, och vi blev inte ens uppräknade! Vi var ju helt ok, minsann. Men eftersom jag var lite dryg och inte lämnade in vår tävlingslapp med poängen på i tid, tror jag, så kanske de inte räknade med oss? Haha! Ursäkter... Jag har kommit på att jag är en riktigt vinnarskalle, eller säger man så? Ah, vi säger så. Hehe.

Johannes har laddat ner The Sims 3, och det är fetma grymt! Är liiite efter, kanske, men bättre sent än aldrig!
Nu ska jag käka, Cilla har lagat tacogratäng, mums! Och sedan blir det väl gymmet, förhoppningsvis.

See u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0