oktober

Hallå där!

När jag inte bloggar är det väl inte mycket speciellt som händer, har inget att skriva om, eller så är det tvärtom, att det händer mycket så att jag inte har tid, hehe. Nej men, jag har pluggat och tränat nu det senaste, tittat på IDOL och sådär.
Jag älskar att träna! När jag är på gymmet, dansar jag runt där till musiken mellan varje övning med träningsmaskiner eller vikter, och känslan efteråt när man är färdig med passet, är det absolut bästa!
Idag på idrotten fick jag springa, köra ett konditionstest eftersom jag inte var mer på idrotten när de andra gjorde de, var förkyld. Jag var en utav de bästa i klassen, sprang väl på 12,48, tror jag. Konditionsmätaren gav mig typ ganska bra, men eftersom den utgick efter att man sprang en raksträcka (och vi sprang i backar), så stämde det ju inte riktigt.

Imorgon har vi temadag, alla C- klasser. Temat är "likabehandlingsplanen", och vi är indelade i grupper. JÄTTEKUL, eller inte...
Har varit hos Cillas syster och firat hennes man, Johan. Vi fick pajer, skink-, kyckling- och ädelostpaj, riktigt fina! Och efter det marängtårta med hallonkräm, den var god den med. 
Tittade på True blood innan också, spännande spännande. 

Nej, nu ska jag ta en dusch och läsa lite läxa. Sedan är det väl IDOL =)
Kram kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0