Kalmar

Nu har vi gjort stan i några timmar!
Började inne på köpcentret Baronen där köpte jag mig en body lotion av Apoliva på apoteket, kände verkligen behov av en nu när min favorit från The Body Shop är slut. Kikade inne på TBS också, men de där runda små väldoftande burkarna är inte precis budget. Jag köpte också ett par snygga hårsnoddar på H&M.
Agnes köpte snygga toppar och en mysig munkis på NewYorker. =)
Sedan gick vi in i leksaksaffären och tittade efter lite skoj till Halloween. Jag köpte huggtänder och Agnes köpte en tub med blod till en film vi hade tänkt spela in, fast vi får se ur det blir med den, vi behöver en filmkamera o.s.v...

Sedan traskade vi ut till stan och letade efter något ställe att käka på. Det blev ett ställe som hette "4 kök". Jag tog en dagens med pasta, lax och champinjoner i en god sås. Riktigt gott och mättande!

Ikväll är det sista kvällen här innan vi åker hem imorgon. Vi har handlat grejor till toast, mitt förslag. :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0