091031- HAPPY HALLOWEEN!

God morgon bloggen!

Idag blir det att bära , bära & bära...typ. Johannes och jag ska hjälpa mamma med flytten, hon kommer och hämtar upp oss alldeles snart.
Jag ställde väckarklockan på 07:30, gick upp och gjorde mig ordning och sedan gick jag ner och dukade frukost och kokade ägg till oss.

Igår i IDOL tyckte jag att Tove & Reza gjorde riktigt bra ifrån sig! Tove var riktigt fräck i sin röda cocktailklänning, röda läppar (eller lappar som Reza säger, och som Jihde retade henne för- taskigt!) och den där coola micken! Så mycket Las Vegas det kan bli över det. Jag röstade på både Tove OCH Mariette igårkväll. ;)

Nu kommer väl snart mamma, ni får ha en bra dag!
Puss & kram, skumbanaaaaan! ♥

Nu sa visst Johannes att mormor hämtar oss istället...
mammas kärra var visst fullpackad.




Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag! :)

2009-11-01 @ 12:02:05
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0