091028

Hej på er.

Imorse vaknade jag runt 8. Jag gick upp då för jag kände att jag var ganska utvilad och nog inte kunde somna om. Sov riktigt gott i min säng inatt, vaknade inte upp en enda gång som jag gjorde typ varje natt i Kalmar. Men det är ju så, borta bra men hemma bäst!
Gick ner till köket och Kollade ut på de frosttäcka taken i området, och gick till soffan, slog på datorn och kikade lite. Sedan vaknade resten av huset så småningom upp och vi åt frukost. Sedan ringde mormor och frågade om jag snart var klar, eftersom vi skulle åka och titta på ett hus. Det har jag inte nämnt, men vi ska flytta med mamma. Jag sa att jag var klar om 40 min, och så kom de och hämtade upp mig och Isak.
Huset såg helt okej ut, ett rött litet hus med två våningar en bit utanför stan. Det blir nog bra! :)

När vi kom hem igen gick Cilla och jag in till stan för Cilla skulle hämta lite kläder och sådär. Sedan traskade vi till ishallen där pappa, Isak och Hugo åkt skridskor på allmänhetens åkning. De var typ klara där, så vi gick till kiosken där Isak, Hugo och jag fick varsin U.S SNAX. Såå gott, så längesen! =)

Nu ska jag plugga lite till alla dessa prov som kommer efter lovet. Biologi, fysik & SO!
Kram!



U.S SNAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0