091014

Hellooooo!

Förlåt för dålig update, får jag ju börja med att säga. Är allt bra med er? Själv mår jag bara bra.
Skolan rullar på, och i tisdags hade vi spanskaprov. Jag tyckte själv att det gick väldigt bra, förväntar mig väl minst ett VG, i alla fall. =)

Har inte så mycket att skriva...hej hej bloggtorka!
Åkte till mormor och morfar efter skolan idag för att hämta min VR och så fikade vi lite. De har fått det så fint i sitt radhus nu när de kaklat om golvet i deras ena badrum och fått en vägg uppsatt mellan vardagsrummet och nu det som blivit ett kontor. Alltid lika mysigt att hälsa på!
När jag kom hem gjorde jag färdigt SO:n och nu ikväll har jag varit på gymmet och kört ett pass, grymtans skönt!  

AKUT NÖDIG! Hahaha.
Ska hoppa i säng och läsa nu, imorgon är det skola igen, vi ska ha dansworkshop och så är det måltidens dag. 
Puss & godnatt! 



Vet ni? Jag har sett både första & andra True Blood- säsongen nu. Kan inte bärga mig tills nästa kommer ut!!!
Bästa serien. ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0