091002

Hejsvejs!

Det är FREDAG! Bästa dagen på veckan.
Idag i skolan hade vi, C- klasserna, temdag med Likabehandlingsplanen. Min grupp valde att göra ett collage med urklipp, bilder och text, som de flesta valde att göra. Man kunde välja på att dramatisera en pjäs, göra en låt, bygga en skulptur eller ett "tittskåp" också. Sedan fick alla gå runt och titta på varandras.

Efter skolan cyklade jag hem och tittade på tre True Blood- avsnitt på raken på Johannes dator där han har alla avsnitt. Istället för att vänta onsdag efter onsdag för att se dem på TV. Jag har snart sett hela första säsongen =)
Pappa har gjort ordning, gissa tre gånger; TACOS! Så nu ska jag sätta mig vid middagsbordet med la familia och äta. Är hungrig nu, så det blir gott!

Jag röstade på Tove igår, som gick vidare. Va duktig hon var och så jäkla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0