New Moon

Åh, nu är premiären igång! Såg att New Moon går i Vetlanda ikväll och imorgonkväll, men då jag är pank så blir det inget för mig. Jag vill ju gå med min kära mamma som också har läst alla böcker, men hon kunde inte åka med, så... jag får helt enkelt vänta tills den 8 januari då den går här i Eksjö. Det gör absolut ingenting, för då har jag ju något att se fram emot! =)
Någon som sett den? Vad tycker ni isåfall, lika bra som den första? Bättre? Sämre? Skriv!

Jag har gjort i ordning en sallad till kvällens middag som blir kyckling och klyftpotatis. Mums!
Det blir mys framför Robinson Karibean ikväll, och en massor av tända ljus som är mysets nyckelord.

Sedan tänkte jag googla på tuggummi, och skriva ett "jag fördjupar mig"- inlägg. Jag googlade på det för ett tag sedan och vet att det första tuggummit var kåda som man tuggade på och att grundaren är Wrigley's.
Men först- käk!

Puss på er!

_______________________________________________________________________-

091228

Den 8:e januari går New Moon på bio här i Eksjö. Då ska jag förhoppningsvis gå på den, om inte just den 8:e så går jag istället någon annan dag, eftersom att den går den 9:e, 10:e, 12:e, 13:e och 14:e också. Jag MÅSTE i alla fall gå och se den någon dag, mamma & jag. =)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag har sett den!

Den är väl ganska bra, bara det att den är himla dramatiskt och man blir lite förbannad på Bella i filmen. Du kommer förstå vad jag menar när du har sett den! :) <3

2009-11-29 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0