091121

Tjena bloggen!

Åh, vilken lättnad det var igårkväll när Jihde sa: "den första som gått vidare till nästa fredagsfinal är:.....Mariette!". Jag sa att jag inte kommer titta på IDOL mer om Mariette åkte ut, och så satt jag med en kudde framför ansiktet. Men det förvånade mig faktiskt att Erik hängde löst, men att Reza åkte ut var nästan förväntat. Visst, hon har en fantastisk sångröst, men hon gick väl inte hem hos svennarna. Svennebanan svennebanan, haha! Hatar den låten...
Snyggast klädd igår var i alla fall Tove, helt klart! Riktigt snyggt och klätt med olika djurmönster på kavajen och klänningen! Mariette och Tove var bäst sångmässigt igår, det var fint nä de sjöng på svenska, de är ju mina favoriter! ♥

Agnes tog sällskap en bit med mig när jag cyklade hem, för hon skulle in till stan och köpa present med Amanda. De ska fira en vän ikväll.
Hela morgonen har jag varit riktigt hettande varm. Svetten har typ runnit av mig, jag trodde jag fick svininfluensa- anfall, inte för att jag har svininfluensa (ska ta sprutan vecka 49), där när vi cyklade hem. Jag drog av mig mössa och vantar och slängde dem i cykelkorgen. Herregud! Så när jag kom hem tog jag en dusch och det hjälpte. Gjorde också en ansiktsmask vilket gjorde under för hyn!

Nu sitter jag och lyssnar igenom gårdagens uppträdanden från IDOL. Alla är så jäkla duktiga! Jag kan faktiskt inte avgöra vem som vinner, men jag har ju mina favoriter som jag hoppas på!

I hope everything are good with you guys!
Have a nice weekend! =)




Så vackra, och så begåvade tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0