fredagen den trettonde.

Hej på er!

Idag säger jag "hurra hurra" för det är brorsan Davids födelseda'!
Grattis till 22 jordsnurr och hoppas du får en kanonbra födelsedag!


Vi har fortfarande inte fixat internet hemma hos mamma. Så jag gick faktiskt hem till pappa efter skolan idag för att sitta en stund här, hehe.
Proven har öst över oss de senaste veckorna. Och än så länge har vi fått tillbaks fysik- och biologiproven. Okej, på  fysikprovet fick jag ett G och på biologin ett starkt VG! Biologin är ju ett ämne jag tycker om och vill satsa på, så jag hade faktiskt hoppats på ett MVG, det var två poäng ifrån! But that's the way.

Veckorna rullar på och snart är det juletider! Hoppas det kommer MYCKET snö i år, älskar snö! Det har ju faktiskt snöat lite titt som tätt här, men den snön smälte ju bara i backen. Slaskii blaskiii.
Som sagt önskar jag mig en ipod i julklapp. Men också lite bra böcker, som Genom dina ögon av Stephnie Meyer (författaren till Twilight- serien!), del 5 i serien Vargbröder av Michelle Paver (som jag redan läst, men jag vill ju ha alla böcker jag tycker om hemma i hyllan, mys!) och Katarina Von Bredows senaste bok Bara inte du. Böcker i alla ära, alltså!

Det blir första helgen för oss i vårt nya hus nu. IDOL- mys framför teven ikväll och sedan har man ju lite ledig tid till att fixa i huset också. Superb! =)
Hoppas ni får en mysig hösthelg!
Kramar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0