091122

God morgon!

Igårkväll tittade familjen på en gammal klassiker, Dirty Dancing! Det blev alltså inget Robinson.
Jag la sedan i en inpackning i mitt hår, en bra av märket L'anza som jag fick av Johannes i julklapp förra året. Jag tände samtidigt ljus för min farmor i mitt rum som fyllde år igår. Älskar dig farmor, du finns alltid med oss i våra hjärtan. ♥

Nu är jag uppe, vaknade 8:15, och eftersom man kunde ha inpackningen i under natten så sköljde jag ur det imorse. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog att ta det lugnt här hemma.

Ha en bra dag och vecka! Ska till mamma imorgon och det är inte säkert att vi fått bredbandet fixat än.
Kram!

Kommentarer
Postat av: sosso

SV: tack så mycket kusin vitamin <3

2009-11-23 @ 16:39:57
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0