091120

Hello!

Sitter i skolan, datasalen, och har engelska nu. Vi har arbetat med våra filmprojekt, eller vad tusan det nu kallas. Alla skulle i alla fall välja en film att skriva om. Jag valde såklart Twilight! Man skulle skriva en liten beskrivning om själva filmen, lite om en av skådespelarna (valde Kristen Stewart) och om sin favorit scen i filmen (skrev om baseboll- scenen). Mitt är klart och jag är ganska nöjd. =)

Den här lektionen slutar klockan 9, om 4 minuter nu. Och efter det har vi SO och sedan biologi. Efter lunchen sedan har vi bara A- tid och handledning, och sedan HELG! Mycket skönt! Förhoppningsvis slaggar Agnes och jag över ikväll- imorgon. Det blir ju en massa mys!

Ha en bra dag, hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0