091106

Hej!

Då var det fredag igen. Jag befinner mig hemma hos pappa, gick hem hit efter skolan tillsammans med Agnes och Amanda. Vi bestämde oss för att ha lite skoj hemma hos mig. =)
Vi slappade framför datorn, spelade Babbel, körde sanning och konsekvens och hade det allmänt trevligt!
De blev väl hämtade runt 18 någongång. Nu sitter jag i soffan, väntar på att IDOL ska börja! Ikväll är det "världens bästa låt"- tema. Idolerna ska välja ut den låt de tycker är bäst i hela världen, hehe. Jag har kikat på IDOL- sidan och fått reda på vilka låtar idolerna valt, eller jag tittade på en repetions- snutt, där idolerna repade inför ikväll, men jag vet inte exakt vad låtarna heter, ni får se på teven ikväll, missa inte! ;)

Den här skolveckan har gått bra, tycker jag. Vi hade fysikprov i onsdags vilket gick ganska bra tror jag, och idag hade vi biologiprov vilket gick väldigt bra!
Det blir riktigt fint i våran nya hus! Det är väl det jag har hållt på med under veckan, packat upp lådor och fixat i huset, efter skolan. Det blir toppen!

Ha det bra, kram!


Ni får en söt bild på lilla Jaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0