090508

hejsan allihop!

Skolan idag började med engelska, vi hade ju översatt låttexter tills idag, så vi läste upp dem för varandra. Sen SO, tittade på film, "Antikens Grekland". På bilden ritade vi cylinderformer. Jag blev ganska nöjd faktiskt! Sist på A-tiden var några hos oss och pratade om konfirmationen. Jag ska nog konfirmera mig. Jag är inte döpt, men man kunde döpa sig där, hehe. Det lät faktiskt rätt så kul eftersom man får åka på läger, resa och göra en massa roliga aktiviteter.

Efter skolan gick jag en sväng på stan. Doftade på parfymer och tittade efter skolavslutningsklänning. Jag måste snart få tag i en..!!
Sitter just nu hemma hos pappa. Ni har nog märkt att jag ofta går hem hit efter skolan även att jag är hos mamma? Min buss går hem så jävla sent på torsdagar och fredagar, och ibland går jag hem hit så jag kan gå till gymmet efter skolan.
Mamma kommer och hämtar mig om sisådär 40 min.
Har inget speciellt för mig ikväll. Hedda fyller ju år idag. Grattis gumman! Skulle egentligen på hennes "födelsedagskalas" ikväll, men pappa och Cilla kunde inte. Men vi får väl ta och fira henne någon annan dag.
Det är dansuppvisnings ikväll, men eftersom jag inte köpt biljett så lär det nog vara slutsålt. Men man vet ju aldrig.. kanske ska ta & kolla upp det.

Puss på eeerr!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0