090526

Hej!

Är hemma hos momo & moffa. Har städat och nu har vi nyss ätit morfars goda pannkakor. Sam jag tror jag sagt förut, så är de en stor favorit! 
Den här veckan blir lite annorlunda. Dels för att tyskarna är här och torsdag- fredag åker vi upp till Sthlm på farfars begravning. 

Igår messade jag Marie och frågade om vi hade sovmorgon till 9 idag, eftersom vi skulle mötas vid museet. Men jag missuppfattade henne och gick till skolan på morgonen. Åh, jag kunde ju sovit längre! 
Det dära stadsrallyt vi körde med tyskarna idag sög verkligen. Vi gick till olika ställen i stan och läste en text om varje ställe. Men det blir nog roligare imorgon när vi ska åka till Boda Borg! 

Ibland blir jag bara så seg och trött, liksom en trött- kick när jag sitter på lektion. Som idag på tekniken t.ex.. jag orkade knappt hålla ögonen öppna. Det ska finnas något man smörjer på handleden, eller pulsen typ, som gör att man får en energi- kick och blir piggare. Det skulle jag vilja testa! 
Nu är jag trött igen. Vill sooova!

Kommer nog inte ha tillgång till internet hemma den här veckan. Men vi hörs väl snart igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0