Tävling!

Nu drar jag igång en liten tväling här i min blogg. För första gången!
Jag tävlar ut mina Crocker- jeans som nu är för små. De är i storlek 150 och i bra skick eftersom de inte är mer än 1 ½- 2 år. Dom kostade runt 400 kronor nya. De är ljusa och jag har precis gjort lite slitningar på dem. De blev verkligen jättesnygga och jag visste inte vad jag skulle göra av dem.. men så kom jag på det här med tävlingen. Superb!

Helst ska ni bo i närheten av Eksjö, för jag vill helst inte hålla på med post & porto. Men om ni har vägarna förbi Eksjötrakten så skulle nu ju kunna svänga förbi. Om ni själva skulle kunna betala portot, så får ni gärna göra det!

För att vara med och tävla ska ni slänga in en kommentar med en motivering varför just du ska vinna och din e-postadress. Tävlingen avslutas på torsdag klockan 18.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0