lördagskväll

Tittar på Robinson nu. Har bara gjort det typ tre gånger. Hehe. Kan säga att jag inte är något TV-freak, fast om det är något riktigt bra, så tittar jag såklart. Som House, idol, bonde söker fru (det är faktiskt riktig kul, haha!)..
Angela Monroe, matvraket, hehe.. åkte ut i Robinson ikväll.

Idag har jag sytt i flera timmar på mina jeansshorts. De blir nog kanonsnygga, och mamma blir nog glad, de är till henne.
Vi åt en supergod middag ikväll också. Älgkalvskött med kantareller och bacon. Peter tror inte han kan laga mat längre, men that's not ture at all!

Jag känner stort behov av att ta en dusch nu.
Men nej, nu skulle visst Peter duscha, får väl sätta mig och titta på "Se upp för dårarna! (dårarna stängs..)". Den såg jag första gången på bio med Emmy, minnen... och sedan har jag sett den ett antal gånger. Så jävla bra! 

Kramar till mina fina läsare! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack desamma :)

2009-05-11 @ 20:57:12
URL: http://hsvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0