I need help from you..

Jo, nu är det så att skolavslutningen närmar sig med stormsteg, och jag har inte hittat någon klänning eller kläder som jag ska ha på mig. Problemas. Har ni möjligtvis sett någon fin klänning? Det skulle vara jättesnällt om ni skrev ner hemsidan eller i vilken affär jag kan hitta fina klänningar. Åh.

Nu har jag precis fått min långa lugg klippt. Den hängde framför ögonen och jag blåste eller skakade hela tiden undan den, men nu kan jag ha den hängandes normalt igen. Skönt. Och tack Cilla!
Söndagar brukar ibland kännas lite deppiga p.g.a av att vi byter vecka på måndagar. Alltså, det är inget jag egentligen går runt och tänker på, det är liksom något i mig som säger till att "det är söndag, du ska byta vecka imorgon". Jag tycker att det ska bli jättekul att komma till mamma nu likaså när jag byter från mamma- pappa.

Nu ska jag kolla så att alla skolböcker är nerpackade i väskan och packa ner mina idrottskläder & sedan blir det sängen.

Godnatt & puss!


Saknar min Hedda.  <3

Kommentarer
Postat av: sofia!<3

Här i stockholm finns det fina klänningar på JC, för 250 kr :) Tänkte kanske också köpa en klänning till skolavslutningen där ifrån ;)<3

2009-05-04 @ 07:56:13
URL: http://.finsoows.blogg.se/
Postat av: eliiiiiin

varför var du inte på spanskan idag snygging ?

<3

2009-05-04 @ 15:36:34
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0