home

Hemma från Stockholm nu. Det har varit riktig mysigt med grillning & sånt ute i kussarnas sommarställe! Jag skulle velat stanna längre än över en natt, men jag hoppas vi ses inom kort igen. Älskar er kussar!
Påvägen hem stannade vi inne på Hockeymonkey där Isak fick lite nya hockeyprylar och sedan stannade vi vid Linköpingsbron och åt mat. Jag tog en norsk fjordlax med dillpotatis. Det var riktigt gott! Och något som är skönt är att sova i bilen, visst är det?

Nu måste David (brorsan som pluggar till Socionom i Kalmar är nere i Eksjö) ha datorn för plugg. Uppdaterar med bilder lite senare. Kramar!

Update;


Min faster Anna fick en liten flicka den 3:e April. Hon ska döpas till Felicia. Så sött! Här ligger hon och pekar finger i min famn. Haha. Åh, bebisar är så babylena och de luktar så gott! Helt underbara med andra ord.


Pappas bror, Mikael. Lägg märke till hans ögonfärg. Ena ögat blått och det andra brunt. Så himla fräckt!


Pappa Kjelle.


Pappas brors fru, Carina. Himla glad och trevlig!


Sofia som fotograf. Fint va?


Fotograf; Sosso.


Man har ju en gymnast till kusse dåvah. Hon e grym!










Min fina kusin. Love u!


She's my cousin, miiiiiiinnnneeee!


Brorsan ville inte vara med på bild egentligen.


Lille Johan, mini-kussen.


Stackars Isak, pollenallergisk.

Kommentarer
Postat av: sofia!<3

Åhh va gla' jag blir :D

älskar dej också bästa kusin ;)<3

2009-05-03 @ 20:40:24
URL: http://finsoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0