fridayevening

Hur mår ni?
Igårkväll kände jag mig allmänt deppig, men nu är jag värsta lycklig! Tänk vad upp&ner humöret kan gå, jag HATAR det!
Nu har vi i alla fall precis ätit middag. Mormor, morfar och Elvy är här. Vi har ätit grillspett och till det en stooor sallad med grönsallad, fetaost, pinjenötter, pumpakärnor och soltorkade tomater.. mums!
Till efterrätt nu blir det princesstårta vi var inne på kondiset och köpe idag. Det är ju för att det är morsdag på söndag. Det var Elvys idé, vi brukar inte fira sånt precis.

Den klänningen jag var ute efter fanns inte i Vetlanda heller. FAN! Men vi sprang runt i flera affärer och letade efter någon annan. Det var ont om sånt, men på H&M hittade jag en som fick duga. Den var ju helt okej, supersöt, men jag hade ju helst velat ha den jag ville ha!

Imorgon blir det en tidig morgon. Vi ställer väl väckarklockan vid sex-tiden så vi kommer iväg i tid. Vi beger oss iväg mot Nordens största jaktmässa på Elmia game fair! En sak som var lite ball var att det finns en massa uppstoppade afrikanska djur såsom giraffer, antiloper, bisonoxar och bufflar! Vi ska stå i stövar-klubbens monter och berätta om jakten o.s.v. Det blir nog kul!

Slänger in mina favorit-skönhetsproduker strax.


Kommentarer
Postat av: elin

jag skulle kanske också till dendär jaktmässan idag !

(:

2009-05-23 @ 07:45:35
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0