090513

Hellu!

Skolan idag har varit okej. Inte mer.
Försov mig 50 minuter imorse! Jag ställde ju väckarklockan på 6 eftersom jag skulle duscha. Men så vaknade jag 10 min i 7 (GAAH!), den ringde ju aldrig, jag vaknar alltid när den ringer annars. Så jag hoppade in i duschen, men struntade i att duscha håret.. fixade till mig och åt frukost. Kom typ en minut sent till intressevalet, men Marie gav mej en 5 min.- markering. BAJS!
På musiken hade vi Daniel! Han är så cool :D Hehe.

Sitter här med matteboken uppslagen. Jag hatar matte! Kommer inte igång riktigt, för det är procent och det suger jag på...
Inte nog med det. Vi har 120 st engelska ord till fredag om vi ska plugga in och så ska man göra ett korsord med 20 ord. Mitt är färdigt.

Back to the plugg. Puss!



Adam Tensta kommer till skolavslutnings-discot i Eksjö den 11:e juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0