090512

Hej!

Senast jag bloggade var i lördags, men det känns som att de va igår. Tiden går så snabbt, för snabbt...
Skolan idag började med svenska. Vi pratade om fula ord. Lasse är för skön! Typ svärord, vilka som var okej att säga och vilka som vi använde dagligen. När pappa brukar svära blir det en lång ramsa; fan helvetes jävla skit.. om och om igen. Haha. Jag svär nog inte så jävla mycket egentligen. Hehe. På fysiken hade vi danska (?) med tyskläraren som är från Danmark. Haha. Och på matten hade vi SO med Jonas. Han är skitbra! Vi borde få honom som SO- lärare! Spanskan och tekniken var väl mindre roliga. På tekniken redovisade vi om våra byggnader av glasspinnar. Min grupp gjorde "Golden Gate- bron".

Nu är jag hemma och ska sätta mig och plugga. Kram!


Fantastiskt vacker äppelblom på våran gård här i stan.
Fotograf; Pappa- Kjelle






Kommentarer
Postat av: jenny

jättefina bilder :D

2009-05-12 @ 17:49:00
URL: http://jhenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0