090507

Shoo darlings!

Idrotten idag var svinkall, vi var ute och jag hade bara t-shirt och halvlånga byxor. Får egentligen skylla mej själv att ja inte tog me någon tröja elr nåt.. vi hade Daniel som lärare på idrotten och vi spelade fotboll och rugby, woho! Han är så bäst, så jävla skön, hah. Han borde vi ha som biologilärare tkr jag, han är så bäst på de! Men jo, de va typ de enda roliga med skolan idag.

Gick till biblioteket med Elin & Antonia efter skolan, för jag hade inget för mig en timme och 40 min innan min buss gick. Efter det gick jag typ en snabbis på stan, och inne på bokhandeln ringer Hedda och vi snackade massa tills jag kom hem och gjorde nudlar. Efter hen halvtimme la vi på och jag slevade stressad i mig nudlarna eftersom de va typ 20 min kvar tills min buss gick. Den jäveln missade jag ju också. Grrr.. Stannade hos pappa tills mamma kom och hämtade mig efter jobbet vid 17. Hehe.
Ikväll har jag strukit jeans-tyg till mina jeansshorts. Och sedan nålade jag fast mallarna (delarna av shortsen) och stack mig i fingret ett antal gånger, klippte mig förresten i fiingret också, inte för att det började blöda, men det gjorde jävligt ont, klumpeduns man är!

Nu ska jag göra färdigt engelska-läxan tills imorgon. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

klippte du dig i fingret

2009-05-08 @ 15:33:00
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0