Vargbröder

Nu har jag äntligen löst problemet med min mobil, det gick inte att föra över bilder från mobilen till datorn eller lägga in musik i mobilen förut, men det fanns en installations-CD till, så nu är det fixat! :D
Har käkat tortellinigratäng med Peter, pluggat och läst i världens bästa bok, Vargbröder. Har läst ettan och har precis börjat med tvåan och det finns sex böcker i hela serien. Jag rekommenderar verkligen de böckerna, om ni inte redan läst dem. Hur spännande och gripande som helst!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju tyckt att de inte är så bra innan :P

2009-03-02 @ 16:11:16
Postat av: Ester

Det har jag aldrig sakt eler tyckt!? Och vem är du då? :)

2009-03-02 @ 19:15:58
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0