måndag

Tjo ((:

Härlig dag, med solsken, så ska det se ut!
På måndagar har vi rätt okej lektioner... spanska, svenska, idrott.
Moa & jag hade kul på rasten, då filmade jag med min mobil,
och hon knackade på tekniksalen där 7C1 hade lektion o
sen så sprang vi typ skit fort iväg genom korridoren, det ser skitkul
ut när när man tittar på filmen, haha!

På idrotten fick jag, Emmy & Isabell hålla våran lektion,
med våran påhittade aktivitet.
Det blev inte som vi hade tänkt, så vi bröt typ efter en stund...

Efter skolan gick jag till busshållsplatsen & väntade på min buss.
På bussen snackade jag och René, om typ allt möjligt.

Nu har har ätit en god fiskmiddag och ska snart in till stan och fixa lite grejer.

Puss & kram =)




Dagens outfit:
Rutig blus med spets, JC


läxplugg


Lillebror, Isak (:
Han är så söt på den bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0