I'm useless

Nu har vi ätit panpizza framför TVn. Smarrigt!
Åh, vill träna, har inte gjort det på evigheter känns det som! Such an useless girl I am... Jag vill börja på yoga. Har frågat mamma om hon & jag kan börja på det, för yoga är ju avstressande och det skulle vara jättebra för min mamma som stressar en hel del. Har också tänkt att börja på badminton på torsdagar.
Anyway, så har jag försökt att plugga lite på matteläxan. Det gick väl bra i början, men sedan så gick det väl mindre bra.
En sak som är kul, är att sy om kläder och sy fast roliga dekorationer. Men jag har inga roliga kläder att sy som ju. Hehe. Sitter och lyssnar på rix FM, det är nästan alltid bra musik där, så :D
Vad hittar ni på idag?




outfit: Topp H&M 
&
mysbyxor (underställsbyxor) Woodstock





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0