Utkast: Jag vill ...

Jag vill ha träningsvärk & känna mig duktig.
Jag vill ha någon att krama å pussa på när jag vill.
Det finns mycket som jag vill just nu.
Det var evigheter sedan jag hade ett "förhållande", nej men en pojkvän då. Jag behöver mer kärlek. Alltså jag får ju massor av familjen. Men på det andra sättet, you know.
Studiedag ett, hände nada. Imorgon ska det bli ändring. Jag har verkligen lust att hitta på något med en vän imorgon. Kanske ta en sväng till något café här i stan och snacka skit :D Ring om ni har lust.
Nu har vi bytt miljö. Det är evigt bytande, måste jag säga! Kom till pappa nu, och åker till mamma på måndag igen.. that's life. Men jag vill ju träffa båda, så ja.
Min uppdatering är inte så bra, jag vet.. Men jag försöker!
Åh, det är så skönt att vara ledig :D
Vi hörs!

Ta hand om er  ♥

Kommentarer
Postat av: heddaaaaaa

pusssssssssss på att vi är :D

2009-03-07 @ 00:30:50
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0