torsdag

Hej allihopa!

Vill börja med att säga förlåt, för att jag inte skrev på bloggen igår! 
Jag var såå trött och jag var hos tandläkaren igår, och de spände rälsen som vanligt... men nu ska de börja att dra min tand som ligger snett uppe i gommen, mot platsen där den ska vara på, så de har liksom opererat in en kedja uppe i gommen på tanden, och de drog i den och spände fast den i rälsen. Det gjorde verkligen ont, även att jag fick bedövningssalva. Och så är det så jobbigt att ha ståltrådar överallt i munnen! Jag blir galen när det inte går att äta normalt.

Idag efter skolan, så följde Ebba och jag med hem till Moa.
Vi bakade chokladbollar (med kolasås i) och hade allmänt kul :D


Hoppas ni mår bra. Kram







Yammieyammie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0