Beställt!

Nu är jackan, väskan och sandalerna beställda från HM :) Men jag hittade också en ljusröd/randig topp, med 3/4 ärmar, och urringning fram & bak. Jättesnygg!

Har ätit mammas supergoda pannkakor med hallonsylt =)
Helt perfekt gjorda och krispiga! Mums.

Jag kände mig tråkig när jag kom hem innan, så jag tog plattången i högsta hugg och plattade hela håret (brukar aldrig gjöra det annars). Och så satte jag på mig en roligare och färggrannare tröja, och blev genast på bättre humör! :D

Imorgon är det äntligen fredag! Så himla skönt. Vi har kort skoldag med långa raster och få lektioner, bättre kan det inte bli ((:
Ska öva till fysikförhöret som vi har imorgon snart, tror jag. Fast jag är ganska säker ändå...





Topp, 98:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0