bästa fredagen på länge!

åh, Hedda är den snyggaste varelsen på denna jord! Min kåtbock ;D ILY <3
Först tog Cilla, Isak, Hugo & jag en sväng till Nässjö. Där hittade jag en skjorta och två blusar på JC. Kommer bilder på dem senare.
Sen tog vi en god fika på Elsie's. & jag o Hedda sms:ade massor :))) Sen åkte vi å hämtade Hedda o så åkte vi hem. När vi kom hem så kollade vi på Beck- Den svaga länken & sen åt vi pizza och gick o köpte hårfärg som Hedda ska färga mitt hår med sen. =) Och sen stack vi ut på stan o tog en fika på Princess & flummade ;) o nu sitter vi här och ska typ kolla på ännu en Beck- film :D

Puss & kram ;**

Kommentarer
Postat av: Anonym

besök www.glamoroustwilight.blogg.se eller prenumera!

2009-03-06 @ 17:43:01
Postat av: Anonym

besök www.glamoroustwilight.blogg.se eller prenumera!

2009-03-06 @ 17:43:57
Postat av: Leia

Ha en fin kväll!

2009-03-06 @ 20:52:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: heddaaaaaa

mkt bra eftermiddag/kväll/natt juuuu :D <3

2009-03-07 @ 00:29:59
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0