23 mars

Hallå bloggen!

Måndag, igen. Och skola, as usual.
Påvägen hem från skolan svängde jag in på Bokhandeln, och stod och tittade på vargbröder- böckerna. Jag är så sugen på att köpa del 3, klarar mig helt enkelt inte utan dem!
Nu sitter jag här hemma hos pappa och ska plugga, hade jag tänkt. Kiwi & vindruvor är mina energy kicks.

Försökte mej på en "frågestund" igår, som endel av de större bloggerskorna gör ibland, det blev inget vidare resultat. Det var en som frågade vad jag hade gjort igår och en annan som frågade vad min fruktsallad innehöll. Well, well... får väl testa någon annan gång, då jag har lite fler läsare.

Kram på er!

Grattis till världens bästa pappa idag!


  

Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

hälsa grattiis :D

2009-03-24 @ 18:50:41
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0