090328

Godmorgon!

Alltså, när man har sovmorgon ska man ju passa på att sova, men jag vaknade redan vid 6 och kunde inte somna om.. så jag tog min bok och läste en stund, övade till biologi- testet och lyssnade på radio i mobilen.
När alla hade vaknat åt vi helg- frukost. Kokad gröt, juice & ägg. =) 

Ikväll är det Earth Hour mellan 20:30-21:30 och då tycker jag att alla ska släcka ner för en ljusare framtid!
Det finns ju en massa skoj man kan göra under den timmen, som att köra anden i glaset eller berätta spökhistorier och skrämma livet ur varandra. I Eksjö ska det tydligen vara något arrangemang på stan ikväll, fast vad vet jag inte riktigt..
Anyway, låt mörkret ta över ikväll!

Ha en fin dag!
Hörs senare.



Jag har mycket att se fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0