090315

Det var rätt låt som vann melodifestivalen!
Svenska folket har ju smak.
Malenas låt kommer gå långt i eurovision songcontest, tror jag! 

Vaknade vid 10-tiden idag.
Eftersom Hedda ringde mej vid 12 igårkväll,
och vi snackade i typ mer än en timme,
om allt & inget.. haha.
Du e skön du, Hedda (:

När jag gick upp så åt jag frukost, fil med flingor, tunnbröd och blåbärssoppa.
Sen gick mamma och jag en sväng med Jaga i skogen, och hon nosade efter räv- och harslag.
Och när vi satt och åt mat, gräddstuvad pyttipanna, så kom mammas kompis, som är gravid. :)
De skulle trimma och klippa klorna på hennes och våran hund.
Och Morris fick en present. Ett jättefint koppel! :D



Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

blir man trött av att prata i tlf med mig ? :O

2009-03-16 @ 22:22:13
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0