090614

iHolá!

Ännu en sommarlovsdag har gått.
Brorsan och jag har varit ute i regnet. Först fiskade vi, utan napp, och sedan blev jag chokladsugen så vi åkte till Hemköp och köpte choklad & passade samtidigt på att lämna filmer. Isak fick en mjölkchoklad av mig och jag köpte en Lindt mörkchoklad med mintsmak. Mums!

Även att det regnar, blir det grillat idag! När man har bestämt sig för något kan inte regnet bara komma och förstöra, pappa ger sig aldrig! Fläskfilé blir det, med klyftpotatis.
När brasan är tänd det blir det sådan hög mysfaktor, värmen omfamnar en. Underbart i detta väder!

Hedda & jag håller på att planera. Kanske kommer hon hit och sover över. Woho!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0