090623

Hallå där, soldyrkare!

Internet har strulat, så jag hade inte tillgång till internet igår då. Men nu, helt plötsligt, funkar det. That's good!
Var ju med Antonia igår, och vi hade så trevligt så. :) Var lite stressad när Antonia kom, för på 10 minuter skulle jag duscha och göra mig ordning. Så jag stod framför spegeln och sminkade mig när jag hörde en bil köra upp på våran uppfart. Hehe. När hon hade kommit så gick vi nästan direkt när till bryggan och fiskade. Det gick inget vidare. Så vi gick hem och bakade istället. Mjuk chokladkaka som blev jättegod! Så vi satt ute i solen och fikade, great! Sedan spelade vi kort och bara chillade innan hennes mamma kom och hämtade henne.
Så packade jag mina grejor inför den här veckan i stan. Pappa hämtade oss vid 5- tiden så vi hann i alla fall träffa mamma en liten stund efter att hon kommit hem från jobbet.

HÄRLIGA TISDAG!
Igår la jag mig ganska tidigt eftersom vi skulle upp rätt så tidigt idag. Fast jag hade lite svårt att sova, mitt rum var så jävla varmt och jag får typ ångest då. Öppnade fönstret och när jag vaknade idag på morgonen var det verkligen svinkallt!! Kan inte mitt rum vara normal temp i någon gång!?
Anyway. Anledningen till att vi gick upp vid sju, var att Hugo går på simskola, och då brukar vi passa på att gymma under tiden, at the same place. Det var jag, pappa, Isak och Axel. När vi var klara skulle vi handla något att äta efter träningen, jag tog en Chiquita Smoothie med björnbär och något annat, som jag blev lite besviken på.
Sedan hämtade vi Leif och Sigge och åkte hem. Jag och Sigge tog en promenad runt rokalven (rolandsdamm?) och Sigge badade.. jag kastade pinnar i vattnet som han simmade ut efter. När vi kom hem igen blev det bus med boll i trädgården. Gassande i solen har det såklart också blivit idag! Lite färg har man fått. :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0