kväll'

Tittar på Paris Hilton's my new BFF på kanal 3 med en kopp té, och har precis fått över bilden på huset till datorn. Bra va!? Inatt kommer jag nog sova bättre än vad jag gjorde natten till idag. Det var så jävla varmt i mitt rum, höll på att dö. Och sen väckte ju Acke, en hamilton- stövare vi tog hand om några dagar mej med värsta ståndskallet. Han skällde på hästarna utanför i hagen. Jag fick värsta dampen inatt när han väckte mig. Haha! Men nu är han hemma hos sin husse igen och mitt rum är mycket svalare eftersom det inte varit så varmt idag på eftermiddagen. Skönt!

Godnatt pussar!



Här bor vi nu, och jag älskar det!




Första doppet i år, den 2:a juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0